دلنوشته با طعم موسیقی

♪♫خشک سیمی خشک چوبی خشک پوست ♪♫ از کجا می آید این آوای دوست♪♫

دلنوشته با طعم موسیقی

♪♫خشک سیمی خشک چوبی خشک پوست ♪♫ از کجا می آید این آوای دوست♪♫

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب

وداع لطفی...

چهارشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۲۳ ب.ظ

خداحافظ ای تار یحیای من

کمالی سه تارم,دف و نای من

دگرنیست مجنون که زاری کند

برای تو معشوق و لیلای من

کسی نیست لایق تر از من که تا

نوازد تو را تار عذرای من

برایم نفس بود امشب دریغ

جدا می شوم از تو شیدای من

قشنگی تو و از تو آن یافتم

به امید درمانم عیسای من

یتیم است زین پس بیات اصفهان

زمین مانده رنگ و نواهای من

تویی شاه سازان ایران زمین

هماورد تو دست بیضای من

نوایی ز تار آمد امشب به گوش

قلندر برفت امشب ای وای من

وداع با تو سخت است ای جان جان

خداحافظ ای تار یحیای من...

 

شعر از استاد صمد فغانی

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۱
درویش محمد خراباتی

نظرات  (۵)

If you are going for finest contents like myself, just go to
see this web site daily as it presents feature contents, thanks
This post presents clear idea designed for the new users of blogging, that genuinely how to do running a
blog.
Nice blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere?
A design like yours with a few simple tweeks would really
make my blog jump out. Please let me know where you got your design. Bless you
These are genuinely wonderful ideas in on the topic of blogging.
You have touched some nice points here. Any way keep up wrinting.
I am so happy to read this. This is the kind of manual
that needs to be given and not the accidental misinformation that's at the other blogs.
Appreciate your sharing this greatest doc.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">