دلنوشته با طعم موسیقی

♪♫خشک سیمی خشک چوبی خشک پوست ♪♫ از کجا می آید این آوای دوست♪♫

دلنوشته با طعم موسیقی

♪♫خشک سیمی خشک چوبی خشک پوست ♪♫ از کجا می آید این آوای دوست♪♫

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب

دانلود تصنیف هرچه کنی بکن مکن

پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۱۲ ق.ظ
هرچه کنی بکن مکن ترک من ای نگار من
هر چه بری ببر مبر سنگدلی به کار من
هر چه هلی بهل مهل پرده به روی چون قمر
هر چه دری بدر مدر پرده اعتبار من
هر چه کشی بکش مکش باده به بزم مدعی
هر چه خوری بخور مخور خون من ای نگار من
هر چه دهی بده مده زلف به باد ای صنم
هر چه نهی بنه منه پای به رهگذار من
هر چه کشی بکش مکش صید حرم که نیست خوش
هر چه شوی بشو مشو تشنه به خون زار من
هر چه بری ببر مبر رشته الفت مرا
هر چه کنی بکن مکن خانه اختیار من
هر چه روی برو مرو راه خلاف دوستی
هر چه زنی بزن مزن طعنه به روزگار من


تصنیف هر چه کنی بکن مکن...

شعر:شوریده شیرازی

آهنگ:محمد رضا لطفی

نی:عبدالنقی افشار نیا

آواز:محمد رضا شجریان

تنبک:همایون شجریان


دانلود


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۵
درویش محمد خراباتی

نظرات  (۹)

 محمدمهدی خیلی وبلاگ عالی و خوبی دارین
۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۵:۲۱ سینا اوسطی
من عاشق این تصنیفم.....:D
۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۲۳ عباس آذرسینا «ساجد سیرجانی»
درود براستاد شجریان پدر آواز ایران سربلند باشی و سربلند نفست همیشه گرم .
پاسخ:
افتخارم ما!!!
سلام و درود . متشکر از کار زیبای فرهنگی تان. درود بر استاد ..
پاسخ:
سپاس
Thanks for sharing such a pleasant thought, paragraph is nice, thats
why i have read it fully
Hi there! Do you know if they make any plugins to help
with SEO? I'm trying to get my blog to rank for some targeted
keywords but I'm not seeing very good gains. If you know of any please
share. Cheers!
I was suggested this web site by my cousin. I am not sure whether this
post is written by him as nobody else know such detailed about my problem.
You're wonderful! Thanks!
3WLoml http://www.LnAJ7K8QSpkiStk3sLL0hQP6MO2wQ8gO.com
That is really attention-grabbing, You are a very professional blogger.
I have joined your feed and sit up for in quest of extra
of your wonderful post. Additionally, I've shared your website in my social networks

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">