دلنوشته با طعم موسیقی

♪♫خشک سیمی خشک چوبی خشک پوست ♪♫ از کجا می آید این آوای دوست♪♫

دلنوشته با طعم موسیقی

♪♫خشک سیمی خشک چوبی خشک پوست ♪♫ از کجا می آید این آوای دوست♪♫

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب

دانلود تصنیف چه شورها

يكشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۰۰ ق.ظ

تصنیف چه شورها

آهنگ و شعر:عارف قزوینی

اجرا:گروه شیدا با سرپرستی استاد محمد رضا لطفی

چه شورها که من به پا,زشاهناز می کنم

در شکایت از جهان ,به شاه باز می کنم

جهان پر از غم دل (جهان پر از غم دل از ),زبان ساز می کنم (می کنم )

زمن مپرس چونی ,دلی چو کاسه خونی

زاشک پرس که افشا نمود راز درونی (نمود راز درونی,نمود راز درونی,نمود راز درونی )

اگر چه جان از این سفر ,بدون درد سر

اگر به در برم من

چه پرده های نیرنگ زشان ,به بارگاه شه درم من (زشان به بارگاه شه درم من )


تصنیف شانزدهم عارف در دستگاه شور در اواخر 1336 در استانبول در نتیجه ی معلوم شدن خیالات ترک ها نسبت به آذربایجان ساخته شد.


دانلود اجرای گروه شیدا


دانلود تصنیف چه شورها با اجرای کمانچه و آواز استاد علی اصغر بهاری

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۸
درویش محمد خراباتی

نظرات  (۵)

I simply could not leave your site before suggesting that I actually loved the standard
info an individual provide in your visitors? Is going to be
back steadily in order to check up on new
posts
When I originally commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox and now each
time a comment is added I get four e-mails with the same
comment. Is there any way you can remove people from that
service? Thank you!
I like the valuable information you provide in your articles.

I'll bookmark your blog and check again here frequently.

I am quite certain I'll learn lots of new stuff right here!
Best of luck for the next!
123Surf.net - Get free website traffic using our top autosurf traffic
exchange, with anonymous traffic, control over hourly visits
and adjustable timer from 10 to 300 seconds for advertisers, Free and free more.
سلام وبلاگ عالی آیا در حال اجرا یک وبلاگ مانند
این مقدار کار عظیم است؟ من تخصص بسیار کمی در رایانه دارم
برنامه ریزی شده بود، اما امیدوار بودم وبلاگ من در آینده نزدیک را شروع کنم.

به هر حال، اگر شما هر گونه توصیه یا راهنمایی برای صاحبان وبلاگ جدید، لطفا به اشتراک بگذارید.

من درک می کنم این موضوع خاموش است اما من فقط نیاز به درخواست.

خیلی ممنون!
I Ьelіeve eѵerything рosted made a lot of sense. However, what about this?

ѡhat іf you typed a catchier title? I am not suggesting youг information isn't solid, howeveг suppose you added something that grabbeⅾ
a person's attention? I mean دانلود تصنیف چه
شورها :: دلنوشته با طعم موسیقی iѕ a little boring.
You might peek at Yаhoо's front page and watch how
they write newѕ headlines to get viewers to open the
links. You might аdd a related video or a pic or two to get readers
interested about everything've got to say. In my opinion, it might bring
your bloɡ a little livelier.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">