دلنوشته با طعم موسیقی

♪♫خشک سیمی خشک چوبی خشک پوست ♪♫ از کجا می آید این آوای دوست♪♫

دلنوشته با طعم موسیقی

♪♫خشک سیمی خشک چوبی خشک پوست ♪♫ از کجا می آید این آوای دوست♪♫

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب

این صرفا یک دلنوشته است

سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۰۷ ب.ظ



حدود 20 روز از کنکور گذشته ولی هنو تو اون حال و هوام و اصن حالم خوب نیست.

هرچه بیش تر به دور و برم نگا می کنم حس می کنم هیچکسی رو ندارم.دریغ از یه رفیق.حتی صمیمی ترین ها هم دیگه نیستن.انگار قراره تا بی فایده شدی بذارنت کنار.


یار بارافتاده را در کاروان بگذاشتند

بی‌وفا یاران که بربستند بار خویش را

مردم بیگانه را خاطر نگه دارند خلق

دوستان ما بیازردند یار خویش را




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۳
درویش محمد خراباتی

نظرات  (۴)

زیبا بود
قربان اون دل کوچک خوش گلایه ت برم. فکر بد به دلت راه نده درویش جان. من کماکان منتظر دیدن روی ماهتم. چه کنم که رخ نمی نمایی...
پاسخ:
ممنون آقای محمدی
سه شنبه آقای رادمرد با زور کشوندم مدرسه.میتونید بپرسید که حالم چقد بد بوده.

بی وفا یاران رو خیلی خوب اومدی.
پاسخ:
آره آره.تو خوبی
منم همون بی وفا یار...
تبریک فراوان و آرزوی موفقیت ها مهم برای تو. امروز شماره ت نمی گرفت و ظهر گوشیم از دستم افتاد و خراب شد و بی شماره شدم. دیگه خودت تماس بگیر یا بیا ببینمت.
پاسخ:
سلام آقای محمدی
خوب هستید؟
ممنون.چندان هم تبریکی نیست!.
اگه قسمت باشه میام می بینم تون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">