دلنوشته با طعم موسیقی

♪♫خشک سیمی خشک چوبی خشک پوست ♪♫ از کجا می آید این آوای دوست♪♫

دلنوشته با طعم موسیقی

♪♫خشک سیمی خشک چوبی خشک پوست ♪♫ از کجا می آید این آوای دوست♪♫

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب

نسیم سحر...

چهارشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۳۲ ق.ظ


تصنیف "نسیم سحر" با صدای اشرف السلطنه
آهنگساز:علی اکبرخان شهنازی
شعر:ملک الشعرای بهار
مایه ی ابوعطا:

نسیم سحر بر چمن گذر کن
زمن بلبل خسته را خبرکن
بگو آشیان را ز دیده‌ ترکن
ز بیداد گل آه و ناله سرکن
( شبی سحرکن )2

سکوت شب و نوای بلبل
شکرخنده زد به چهرهٔ گل
کنار بستان ، به یاد مستان ، بنوشان می

یار من گلزار من تویی دلدار من تویی تو
همه‌ جا همراه من تویی دلخواه من تویی تو
روزی آهم گیرد دامنت
سوزد با منت

گر شود دلم کوه درد و غم
چاره‌اش به یک جام می کنم
همچو فرهادش از ریشه برکنم

( من همان مرغ بی‌بال وپر
شاخ بی‌برگ و بر
دل آزرده‌ام )2


دانلود




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۱
درویش محمد خراباتی

نظرات  (۳)

I'm not sure why but this website is loading extremely slow for me.
Is anyone else having this issue or is it a issue on my end?
I'll check back later on and see if the problem still exists.
Hello I am so thrilled I found your site, I really found you by accident, while I
was researching on Aol for something else, Regardless I am here
now and would just like to say thanks a lot for a incredible post and a all round thrilling blog (I also love
the theme/design), I don't have time to read through it all at the moment but I have
book-marked it and also added your RSS feeds, so when I have time I will be back to
read more, Please do keep up the excellent work.
It's actually a cool and helpful piece of info.
I'm satisfied that you simply shared this useful information with us.
Please stay us informed like this. Thanks for sharing.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">