دلنوشته با طعم موسیقی

♪♫خشک سیمی خشک چوبی خشک پوست ♪♫ از کجا می آید این آوای دوست♪♫

دلنوشته با طعم موسیقی

♪♫خشک سیمی خشک چوبی خشک پوست ♪♫ از کجا می آید این آوای دوست♪♫

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب

تولد محمد رضا

چهارشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۴۷ ب.ظ



در آستانه ی #انقلاب_نور ،تولّدت مبارک پسر!

یه سری از آدما با بقیه فرق دارن!هیچ طوری نمیشه فراموششون کرد!!!من جمله محمد رضا رهنما!!!

.

واسه رد شدن از این تنهاییا

یاد تو همیشه همراه منه
این روزا پر میشه از تکرار تو

وقتی نبض عشق تو رگهام می زنه

با تو #آرامش و احساس می کنم

تازه میشه هر نفس دنیای من
بهترین لحظه ی دنیاس وقتی که

عطر تو می پیچه تو رویای من
با تو #خوشبختی دیگه یه قصه نیست

یه حقیقته مثل یه #معجزه س

انگاری باید میومدی که من

با تو پرواز کنم از این قفس

.

.

.

#رفیق

#زندگی

#همه_چی

#محمد_رضا

#رهنما

#روانی

#اصفهان

#پروپانول

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۰
درویش محمد خراباتی

نظرات  (۴)

۲۰ بهمن ۹۵ ، ۲۱:۰۴ احسان پروانه
سلام

خداقوت خداقوت

امیدوارم موفق باشید ، واقعا خیلی برای وبلاگتون و رفاه حال بینندگان زحمت میکشید ، موفق باشید

به ما هم سر بزنید ، خیلی خوشحال میشیم
منتظرم

دنبالتون میکنم ، مارو هم دنبال کنید
سلام
عالی
راستی کانال تلگرام ما هم راه افتاد
خوشال میشم دعوت ما رو بپذیرید
telegram.me/jomlakestan
, “No one who cooks, cooks alone. Even at her most solitary, a cook in the kitchen is surrounded by generations of cooks past, the advice and menus of cooks present, the wisdom of cookbook wrr22is.te1; I believe this is completely true. It’s certainly true for me. Your blog is one of many that inspires me.
You actually make it appear so easy along with your presentation but I to find this matter to be actually one thing that I feel I'd never understand.
It sort of feels too complicated and extremely vast for
me. I am having a look forward to your next submit, I will attempt to get the hang of it!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">