دلنوشته با طعم موسیقی

♪♫خشک سیمی خشک چوبی خشک پوست ♪♫ از کجا می آید این آوای دوست♪♫

دلنوشته با طعم موسیقی

♪♫خشک سیمی خشک چوبی خشک پوست ♪♫ از کجا می آید این آوای دوست♪♫

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب

بگو...

پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۰۰ ق.ظ

دیروز یه فایلی رو برام فرستادن که قسمتی از برنامه ی بزم شاعران در سال های 43-44 بود(با حضور استاد عبدالرحمن فرامرزی،پروین بامداد،علی اطحری کرمانی،مهدی سهیلی،ایرج،فرهنگ شریف).در این 50 دقیقه ای که فایل رو گوش دادم اصن رو زمین نبودم.یکی از شاعران این بزم،مهرداد اوستا بود که تا حالا شعری از ایشون رو نخونده بودم.اون غزل رو براتون میذارم.واقعا محشره


با من بگو تا کیستی؟ مهری؟ بگو، ماهی؟ بگو

خوابی، خیالی، چیستی؟ اشکی؟ بگو، آهی؟ بگو

راندم چو از مهرت سخن، گفتی بسوز و دم مزن

دیگر بگو از جان من، جانا چه می خواهی؟ بگو

گیرم نمی گیری دگر، زآشفته ی عشقت خبر

در حال من گاهی نگر، با من سخن، گاهی بگو

ای گل پی ِ‌ هر خس مرو، در خلوت هر کس مرو

گویی که دانم، پس مرو، گر آگه از راهی بگو

غمخوار ِ دل ای مه نه ای، از درد ِ من آگه نه ای

ولله نه ای، بالله نه ای، از دردم آگاهی بگو

بر خلوت ِ‌ دل سرزده، یک ره در آ ساغر زده

آخر نگویی سرزده، از من چه کوتاهی بگو

من عاشق تنهایی ام، سرگشته ی شیدایی ام

دیوانه ی رسوایی ام، تو هر چه می خواهی بگو




ای کاش ازین برنامه ها باز درست بشه...


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۵
درویش محمد خراباتی

نظرات  (۶)

۱۵ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۲۳ خواندنی ها
شعر زیبایی بود ممنون از شما
به ما هم سری بزنید
Useful info. Lucky me I discovered your website by chance,
and I'm surprised why this twist of fate did not happened in advance!
I bookmarked it.
Nice answer back in return of this difficulty with firm
arguments and describing the whole thing
on the topic of that.
If some one wants to be updated with latest technologies afterward
he must be visit this web page and be up to date every day.
۱۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۶:۱۱ bernamedell.wordpress.com
Hi my family member! I want to say that this article is awesome, nice written and come with almost all vital infos.
I'd like to see more posts like this.
What's up, I wish for to subscribe for this blog to obtain latest updates,
so where can i do it please help.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">